WSPÓŁPRACA

WSPARCIE PRZEŁOŻONYCH

OPIEKA MEDYCZNA

UBEZPIECZENIA

ATMOSFERA

WZAJEMNA POMOC

SZKOLENIA

Awanse

„Cenię sobie współpracę z Kierownikami naszego sklepu oraz z Dyrektorami z pozostałych sklepów w ramach synergii, jak i podczas roboczych spotkań operacyjnych. Możemy wymieniać się doświadczeniami, najlepszymi pomysłami i pracować razem nad naszymi celami.”
Kacper, Dyrektor Sklepu, Warszawa Połczyńska
„Pracownik zawsze może liczyć na swojego Przełożonego, który stara się pomóc rozwiązać wszelkie problemy oraz dba o jego zrównoważony rozwój.”
Żaneta, Asystentka Działu Rozwoju, Centrala
„Czuję, że spełniam prawidłowo swoje obowiązki i cieszę się z każdej pozytywnie rozwiązanej sprawy. A wszystko to między innymi dzięki postawie Dyrektora, mojego przełożonego, do którego zawsze mogę się zgłosić i poprosić o poradę.”
Bartłomiej, Specjalista ds. Kluczowych Klientów, Biała Podlaska
„Przełożony pomaga mi w moim rozwoju, znajduje czas na wyjaśnienia i poradę, jest dla mnie wzorem do naśladowania.”
Piotrek, Doradca Klientów Kluczowych, Warszawa Wilanów
„Pakiet opieki medycznej dla wszystkich Pracowników naszej firmy to dobre rozwiązanie. Szczególnie ważne jest to w przypadku posiadania rodziny. Możliwość dopłaty i korzystania z szerokiego wachlarza usług jest komfortem.”
Ania, Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac, Centrala
„Opieka medyczna daje mi dostęp do usług – konsultacji lekarskich dla mnie i mojej rodziny. Co ważne przychodnię lekarską mam blisko domu i umawiam się na dogodne dla mnie godziny.”
Kacper, Dyrektor Sklepu, Warszawa Połczyńska
„Nasza Firma rozwija się i daje Pracownikom stabilizację życiową. Dodatkowe ubezpieczenie grupowe jest jej elementem. Każdy z Pracowników ma możliwość ubezpieczenia siebie i swojej rodziny lub partnera życiowego, a część kosztów pokrywa firma.”
Ania, Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac, Centrala
„W Bricomanie panuje miła i przyjazna atmosfera między współpracownikami i Kierownictwem, co przekłada się na dobrą obsługę Klienta. Chcemy, żeby każdy Klient był zadowolony.”
Bartek, Specjalista ds. Kluczowych Klientów, Biała Podlaska
„Atmosfera w pracy jest przyjazna, a Współpracownicy niekonfliktowi.”
Krzysztof, Sprzedawca, Biała Podlaska
„Pracując w firmie zauważam i doceniam współpracę oraz wzajemną pomoc wśród Pracowników różnych działów. Pozytywnie wpływa to na atmosferę w pracy, a ciągły rozwój firmy, otwieranie nowych sklepów daje mi poczucie stabilizacji, tak ważnej w dzisiejszych czasach.”
Paweł, Administrator Systemów IT, Centrala
„W Bricomanie doceniam to, że pracuję w stabilnej, rozwijającej się firmie, w której panuje dobra atmosfera, oparta na wzajemnej współpracy, szacunku i wsparciu.”
Dorota, Specjalista ds. Administracji, Centrala
„Staramy się sobie pomagać, przez co praca staje się bardziej wydajna.”
Arletta, Młodszy Specjalista ds. Administracji, Centrala
„Bricoman zapewnia swoim Pracownikom liczne szkolenia związane z podnoszeniem standardu obsługi Klientów i bezpieczeństwem na terenie sklepu. Szczególne znaczenie mają szkolenia związane z podwyższaniem swoich kwalifikacji zawodowych, co otwiera przed osobami pracującymi w firmie furtkę do rozwoju zawodowego.”
Bartek, Specjalista ds. Kluczowych Klientów, Biała Podlaska
„Przykładamy dużą wagę do podnoszenia kompetencji naszych Pracowników. Każdy nowy Pracownik przechodzi przez cykl tzw. szkoleń bazowych. Pracownicy sklepów regularnie uczestniczą w szkoleniach produktowych, a Pracownicy centrali w szkoleniach zawodowych. Naszym Kierownikom oferujemy też specjalistyczne szkolenia z zakresu zarządzania.”
Dominika, Kierownik ds. Szkoleń, Centrala
„Firma daje możliwość awansu zawodowego w ramach struktur firmy, jak również pomaga Pracownikowi w przypadku, gdy ten zdecyduje się na zmianę miejsca wykonywania pracy.”
Joanna, Koordynator Kas, Biała Podlaska
„Ja jestem najlepszym przykładem rozwoju. Po 6 miesiącach pracy w Bricomanie na stanowisku Kasjerki awansowałam na Koordynatora Kas.”
Małgosia, Koordynator Kas, Warszawa - Wilanów